پارک جنگلی وکیل آباد مشهد یکی از زیباترین جاذبه های ناب گردشگری مشهد میباشد که همواره مورد استقبال گردشگران واقع میشود؛ این پارک در منظقه ییلاقی زیبای طرقبه واقع شده است و از آب و هوایی لطیف و مطبوع برخوردار است. دریاچه فصلی زیبای این پارک که از قنات وکیل آباد تأمین میشود در کنار پوشش گیاهی زیبای آن که در بهاران همچون بهشت در منظره پارک طنین می اندازد و هنگام خزان با آفرینش چشم اندازی تند و آتشین دیدگان را به تحیر وا میدارد!!! رودخانه فصلی و درختان کهنسال آن تماماً محیط مناسبی برای تفرج و استراحت بومیان و مسافران محسوب میشود.


اما با انتخاب تور مشهد، زیباترین لحظات را جهت لذت و استراحت در بوستان وکیل آباد مشهد برای خود تداعی کنید.

تاریخچه پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

این پارک جنگلی به باغ وکیل آباد یا باغ میرطراز شهرت داشته است که در سال 1348 توسط حاج حسین آقاملک، واقف بزرگ شهر مشهد به عموم مردم وقف گردید و امروزه نام آن به پارک جنگلی وکیل آباد مشهد تغییر یافته است؛ اکنون این پارک جنگلی در محدوده خدماتی شهرداری منطقه 9 مشهد قرار گرفته است.

امکانات و خدمات پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

در سال های اخیر در این پارک امکانات ویژه ای جهت رفاه حال مسافران طراحی شده است که از میان آن ها میتوانیم به بوفه و رستوران، نوسازی استخرها و کف سازی پارک با مصالح طبیعی اشاره کنیم؛ همچنین باغ وحش وکیل آباد مشهد که شامل حیوانات متنوعی در گروه داران گوشتخوار و علفخوار مثل شیر، گربه وحشی، گراز، چهار نوع گوزن و شامپانزه، یا حتی انواع آبزیان، خزندگان، پرندگان میباشد که در جذب گردشگر به این منطقه تأثیر مهمی داشته است. در مجاورت این بوستان، شهربازی کوهستان هم قرار گرفته است یک مکان مهیج تفریحی و لذتبخش محسوب میشود.

آدرس پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

هشت کیلومتری شمال غرب مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد

برای رفتن به این پارک زیبا، میتوانید از قطار شهری مشهد استفاده کنید و سوار خط یک شوید که مستقیماً به سمت بوستان وکیل آباد مشهد حرکت میکند.

تور زمینی مشهد، یک گزینه مناسب برای مهیای یک سفر خاطره انگیز و به یادماندنی در شهر زیبای مشهد خواهد بود.


درباره مشهد مشهد ,پارک ,آباد ,وکیل ,جنگلی ,زیبای ,وکیل آباد ,آباد مشهد ,پارک جنگلی ,جنگلی وکیل ,قرار گرفته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ali شعر ها داستان اخبار وزندگی نامه ابراهیم سحری فومنی (شاعر) دندانپزشک خوب در تهران بردیا دانلود بهترین سایت تست نسن computer