همه چیز درباره باغ زیبای پرندگان مشهد

باغ پرندگان مشهد یکی از جاذبه های گردشگری فوق العاده این شهر زیبا میباشد که در سال 1396 در کنار مجتمع الماس شرق مشهد که یکی از مراکز تجارب به نام و معتبر مشهد میباشد احداث شد و در حال حاضر به عنوان تنها باغ پرندگان شرق کشور شناخته شده است؛ این باغ حتی از باغ پرندگان شهرهای تهران، اصفهان و کیش هم باصفاتر است و در بعد وسیع تری ساخته شده است.

اط نظر استاندارد و امنیت بهداشتی باید گفت این باغ با مجوز اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی و سازمان محیط زیست مشهد فعالیت را آغاز کرده است و هیچ گونه بیماری و مشکلات سلامتی برای بازدیدکنندگان ایجاد نمیکند؛ علاوه بر آن تیم دامپزشکان باتجربه به صورت شبانه روزی در این پارک مشغول معاینه و رسیدگی به پرندگان میباشند.


در باغ بی همتای پرندگان مشهد چه میگذرد؟؟؟

در این باغ، شما با انواع پرندگان زیبا و کمیاب رو به رو خواهید شد؛ از پرندگان ایرانی و آسیایی گرفته تا گونه های دلربای آفریقایی؛ در این باغ 700 پرنده نگهداری میشود و حضور در این پارک باعث ایجاد نشاط، آرامش در شما بازدیدکنندگان عزیز خواهد شد. فضای این باغ با وجود تزییناتی چون نمای آنتیک خیابان های سنگ فرش آن، پل های چوبی، پوشش گیاهی بی نظیر و آبشارهای دلفریب یک محیط دلپذیر، نوستالوژیک را فراهم ساخته است که میتواند مرهم و تسکین روح و روان باشد و تا مدت زمانی شما را از فکر و خیالات و دغدغه ها فارغ کند.

تور مشهد، گزینه مناسبی برای دیدن باغ پرندگان مشهد و لذت از جذابیت های بصری آن خواهد بود.

باغ پرندگان مشهد از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

واحد تکثیر: تخم گذاری، نگهداری و تکثیر جوجه های پرندگان در این قسمت انجام میشود و سپس در زمان مناسب در باغ رهاسازی میشود.

واحد تغذیه: جیره غذایی پرندگان براساس جدول احتیاجات غذایی که بر طبق استانداردهای پزشکی به روز دنیا تنظیم شده است در این بخش تأمین میشود؛ چرا که هر یک از پرندگان رفتار غذایی متفاوتی دارد؛ برخی ممکن است گیاهخوار یا دانه خوار باشند؛ حال آن که در میان آن ها گوشتخوار و همه چیزخوار هم یافت میشود.

واحد بهداشت:معاینه، تشخیص و درمان بیماری پرندگان و البته واکسیناسیون ماهانه آن ها علیه بیماری نیوکاسل اقداماتی است که در این بخش صورت میگیرد؛ همچنین عملیات بهداشتی ضدعفونی کلیه قسمت های باغ توسط این بخش انجام میپذیرد.

با انتخاب سایت نوید24، از خدمات تور مشهد و لذت از زیبایی های تک و دیدنی این شهر تاریخی بهره مند شوید.

نشانی باغ پرندگان مشهد

مشهد، میدان خیام، منطقه گردشگری سپاد، کنار مجتمع الماس شرق


درباره مشهد پرندگان ,مشهد ,میشود ,غذایی ,بیماری ,واحد ,پرندگان مشهد ,میشود واحد ,کنار مجتمع ,مجتمع الماس ,کنار مجتمع الماس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طاقت بیار آوند پرینتر پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان , اطلاعات گردشگری علم یک sanja2020 خدمات اینترنتی پاور کافی