کسب بیت‌کوین با CryptoTab

 

یکی از این راه‌ها افزونه‌ی CryptoTab است که برای مرورگر کروم (ساخته‌ی شرکت گوگل) توسعه یافته است. این افزونه به همه اجازه می‌دهد که با استفاده از رایانه‌های شخصی خود به ماین بیت‌کوین و افزایش  درآمد برسند.

 

این افزونه به شما اجازه می‌دهد که کاملا قانونی راهی برای رسیدن به  رمزارز بیت‌کوین داشته باشید.

 

شاید تا در حال حاضر با این پرسش مواجه شده‌اید که افزونه‌ی CryptoTab چطور با استفاده از منابع محدود رایانه‌های شخصی، بیت‌کوین استخراج می‌کند؟ جواب ساده است، این افزونه اصلا فرایند ماین بیت‌کوین انجام نمی‌دهد، بلکه درآمد حاصله از ماینینگ را به شکل بیت‌کوین به کاربران پرداخت می‌کند. بنابراین پرسش جدیدی که بوجود می‌آید این است که CryptoTab چگونه این کار را انجام می‌دهد و بدون ماینینگ، به کاربران بیت‌کوین پرداخت می‌کند؟.

این افزونه در اصل با استفاده از یک سیستم هوشمند اقدام به استخراج رمزارزهایی کوچکی می‌کند که سختی شبکه‌ی بسیار پایین‌تری دارند. همچنین افزونه‌ی CryptoTab به جای استخراج یک رمزارز خاص، به صورت پویا بین چندین رمزارز جابجا می‌شود تا میزان درآمد حاصل از این فرایند را تا ۴ برابر افزایش دهد. الگوریتم این افزونه به گونه‌ای توسعه یافته که به آن اجازه می‌دهد به رمزارزی روی آورد که در همان لحظه بیشترین سود‌دهی را برای کاربر دارد. در نهایت درآمد تمام رمزارزهای استخراج شده توسط بیت‌کوین به کاربر پرداخت می‌شوند.

 

 

 

 

 

 


پول دیجیتال بیت‌کوین ,افزونه ,cryptotab ,درآمد ,می‌دهد ,استخراج ,اجازه می‌دهد ,ماین بیت‌کوین ,توسعه یافته ,افزونه‌ی cryptotab منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عصر آدینه معرفی بهترین روغن های خراطین همه چی موجوده اخبار بی وفایی شورای اسلامی شهر سراوان Gideonjiegomo7 website برترین های اقتصادی کتابخانه آیت الله نجم آبادی